halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Träning - check!

Kategori: Träning

Var så fruktansvärt trött ikväll och hade för första gången ingen lust alls att träna, var peppad under dagen men allt bara rann ur mig och tröttheten tog över. MEN tog mig i kragen, slängde i mig lite mat så jag piggnade till lite och åkte till gymmet ändå för jag vet ju att jag mår sååå mycket bättre när jag vart där så soffan var egentligen aldrig ett alternativ. Passet gick ok, lite skakig och svag efter helgens magsjuka, men jag är nöjd! Så nu sitter jag i soffan med gott samvete :) Blir till att lägga sig nu så jag får lite extra sömn inatt.

Känns skönt att va igång igen, nu har jag kickat igång veckan så nu är det bara att fortsätta!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: