halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Underbara<3

Kategori: Allmänt

Idag har jag spenderat dagen med lillan. Att man kan känna så mycket kärlek till en annan människa är nästan ofattbart! Idag har vi haft en sån där dag när jag nästan börjat gråta bara jag tittar på henne för att hon är så underbar. Den där känslan man bara förstår när man själv fått barn. Känner ni igen er?

Hon är verkligen solstrålen i mitt liv, som lyser upp och förgyller vardagen :) Vi har lekt och kramats i massor, det är nya grejen nu. Hon kramas mycket och ofta och det är hur mysigt som helst! Vi tog en promenad i solen oxå, riktigt skönt!

Kvällen har spenderats hemma med familjen och så kom mamma hit på middag. Blev tacos idag, kändes rätt lagom. Sen har vi bara snackat skit och slappat i soffan. Imorgon ska lilla loppan sova hos farmor så jag och min kära karl kan få lite egentid...ska bli mysigt men ångesten börjar krypa sig på redan nu, men det ska nog gå bra!

Ha en trevlig helg!

Här kommer en bild på mitt allt, min stolthet, min underbara dotter!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: