halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Underbart

Kategori: Allmänt

Att vaknar upp ute på landet o se solen gå upp över ängarna, helt underbart! Vilken start på dagen! Kan dock erkänna att jag var galet trött imorse. Vi åt frukost och Tyra myste med farmor innan vi packade ihop och åkte tillbaka mot stan.

Haft Jutta här på lunch precis. Blev kycklingwraps, smarrigt! Lite updates och skitsnack:) Mycket trevligt:)

Har precis lagt lillan så hon sover en stund och jag ska faktiskt passa på o vila lite jag med.

Kl 5 ska jag till Carro och gosa bebis, resten av tjejerna kommer oxå dit och senare ikväll blir det träning. Ta igen det jag missade igår, ska bli skönt! Talar om hur det gått sen:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: