halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Woohoo!!!

Kategori: Träning

Världens glädjerus! Helgen kunde inte ha börjat bättre. Var så grymt otaggad för spinning imorse, trött satan och typ ingen motivation alls, men så vände det! Fick bara ett jävlar anamma i mig när man väl satte sig på den där cykeln och sen körde jag, cyklade utav bara helvete! Svetten sprutade, kändes som att jag skulle spy och trilla av cykeln men jag fortsatte. Det gick så sjukt jävla bra!!! Glädjeruset efteråt håller i sig än :) Jag som hatar spinning längtar nu tills nästa gång! Shit vilken grym start på helgen - Woohoo!!!

Såhär kan en lycklig, svettig jag se ut en fredagsmorgon efter ett träningspass ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: