halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Dagspass

Kategori: Träning

Blev ett dagspass på gymmet idag eftersom sambon va hemma. Riktigt skönt som omväxling och inte alltid behöva träna på kvällstid! Blev styrkepass idag oxå, körde igenom hela kroppen och pressade extra mycket på benböjen idag och det lär ju kännas imorgon! Men vafan, det är väl så det ska va :) Fokuserar rätt mycket på styrka just nu, men kör iaf ett rent cardiopass i veckan. Vill bara ha lite varmare väder oxå så man kan komma igång med morgonpw! Jag vet att man kan gå ut nu oxå, men tyvärr jag hatar vintern och kan inte motivera mig att gå ut i den där kylan 5.30 på morgonen och halka omkring. Nej, det får helt enkelt vänta tills det blir några plusgrader ute!

Nu blir det dusch, sen fixa med middag och slänga sig på soffan! Dagarna går alldeles föööör fort. Bjuder på en bild oxå :)

Kommentarer

  • Maggan säger:

    Jag tycker du är GRYM raring <3
    I sommar, då jävlar!

    Ps. Du skriver jättebra :)

    2013-01-21 | 17:11:30

Kommentera inlägget här: