halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Dyngsvett.se

Kategori: Träning

Har precis kört första passet med HIIT workout for fat loss. Fy faaaan säger jag bara. Trodde aldrig att det skulle vara sååå jobbigt. Det är väl inte lika tungt för en normalviktig person även om det är jobbigt, men när man har flera extrakilon så är det TUNGT! Men jag kan absolut rekommendera er att testa. Svetten sprutar! Men känns skönt såhär efteråt, så jag fortsätter....21 dagar ska jag klara av och se vad det ger för resultat :) Ska bli skönt och se hur fysiken ändras och jämföra hur det känns att köra sista passet sen mot det första.
Tar alla mått och förebilder idag så får vi se om det hänt något sen.
 
Nu blir det lite kesella och hallon och uppladdning för spinningen kl 6 imorgon bitti :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: