halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Heaven and hell

Kategori: Allmänt

There's a fine line between heaven and hell. Ni som tror att alla dagar är en dans på rosor och att det alltid är helt underbart att ha barn har fel! Idag är en sån dag då det inte är så roligt eller var så roligt kanske jag ska säga det är bättre nu.

Vi hade en till ganska sömnlös natt pga denna jädra förkylning. Morgonen fortsatte med att hon inte kunde sova ordentligt vilket resulterade i en grymt övertrött och grinig unge som bara skrek, sparkades, kastade sig runt och bara vägrade sova. Efter ett tag såhär vill man bara stänga dörren och gå, samtidigt som man tycker synd om de små liven. Idag var ingen bra dag! Men den vände:) Jag pälsade på lillan och mig och stack iväg på en långpromenad, hon brukar sova bättre ute. Och mycket riktigt inom 5 min somnade hon, jag fick friskluft och en chans att rensa huvet och när vi var tillbaka och hon vaknade så började vi om.

Det är inte alltid kul, det är inte alltid mysigt och en dans på rosor, MEN det är alltid värt det. Den lyckan dom små liven ger är oslagbar! Älskar min lilla prinsessa över allt annat!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: