halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Hemmaträning

Kategori: Träning

Som ni vet finns det inte alltid tid att ta sig till gymmet, speciellt som småbarnsmamma. Alternativet då kan ju vara att träna hemma. Det finns hur mycket övningar som helst man kan göra hemma och oftast klarar man sig bra med kroppens eget motstånd och ett par hantlar.
 
 
 
En sida som har tips och trix för det mesta är http://www.xn--hemmatrning-r8a.se/
Där finns kostråd, träningsprogram och mycket annat. Så det är absolut värt att ta en titt.
 
När jag körde fitnessfighten körde jag endast på hemmaträning.
Resultatet var -5 kg och 14 cm i midjan på 30 dagar.
Man behöver alltså inte ha ett flådigt gymkort. Men som alltid, kosten är a och o för att lyckas.
 
Youtube har ju oxå en hel del träningsvideor som man kan göra. Mitt nya är HIIT (High Intensity Interval Training)
Jag ska nu under 21 dagar köra deras HIIT workout for fat loss med start idag. Detta gör jag alltså utöver mina vanlöiga träningspass, det är ett program på 20 min om dagen. Uppdaterar er om resultat sen.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: