halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Jobbig natt

Kategori: Allmänt

Loppan är dyngförkyld vilket innebär att det inte blir så mycket sömn i det här huset. Är så trött på dessa förkylningar!! Ge mig vår!!! Vi hade inga problem innan den här jävla vintern kom och nu är det 4e på kort tid:( Någon mer som har problem med detta?

Aja, egentligen vilodag från gymmet idag men jag tänkte se om jag kan få lite tid och ta mig dit ändå. Blir lite vin med grannarna ikväll och då känns det iaf bättre om man rör lite på sig först. Promenad är bara att glömma för det är freezing ute...brrrr!

Nu blir det iaf frukost, jag e döhungrig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: