halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Mysdag

Kategori: Allmänt

Idag har det vart mysdag här hemma, så värt! Vi skulle egentligen ha vart ute och njutit av solen och lillan skulle få åka pulka, men efter en natt med dålig sömn för oss alla så blev det mysdag i soffan istället. Så skönt att kunna ha det ibland och just söndagar brukar lillan oxå va lite halvslö :)

På eftermiddagen åkte vi hem till min syster för att fira hennes man som fyllt 30. Det bjöds på smörgåstårta, vanlig tårta och massa andra godsaker. Jag höll mig dock till smörgåstårtan och skippade det andra, var rätt sugen men vet att jag mår bättre efter om jag låter bli.

Igår hade vi grannarna över o drack lite vin och snacka skit, mycket trevligt! Imorgon börjar en ny vecka och då ska jag tillbax till gymmet - YEEY!! Har skön träningsvärk från gårdagen:) Hoppas ni oxå haft en trevlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: