halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Shopping

Kategori: Allmänt

Idag fick jag nog av att sitta inne och lillan är lite piggare även om hon snorar och hostar fortfarande. Så vi begav oss till stan för att införskaffa näsdroppar och såna nödvändigheter och kom hem med....ja allt! Idag gick jag lös, det blev kläder, smink, saker till hemmet ja det mesta:) Inte helt planerat kanske men jag kunde inte låta bli och det var ändå bara nödvändiga saker som inhandlades. Man blir trött av shopping! Nu ska vi nog vila lite loppan o jag ;)

Hoppas ni oxå haft en trevlig dag!

Kommentarer

  • Maggan säger:

    Åh vad roooligt! Jag vill osså shoppa! :)

    2013-01-24 | 21:18:46

Kommentera inlägget här: