halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Skivstång

Kategori: Träning

Har precis kommit hem efter ett skivstångspass. Vi tänkte att vi skulle testa lite olika pass nu. Men det var bra, tränade igenom hela kroppen. Vissa övningar jobbigare än andra men jag kan lova att det känns. Önskar bara att jag hade vetat att det inte var någon uppvärmning på passet så man hade kunnat gjort det innan, det var lite stelt att gå direkt på benböj och marklyft men det gick! Då vet man tills nästa gång. Man känner sig skönt trött i kroppen nu iaf, bästa känslan!

Första månaden är snart avklarad och det känns grymt skönt! Blir bara bättre och bättre för varje gång. På fredag är det invägning och mått för att se vad som hänt med kroppen. Kommer bli kul att jämföra det med februari sen nu när man kommit igång ordentligt + att jag ska lägga in lite mer promenader.

Efter träningen blev det kvarg med hallon. Det är ju tydligen inne och äta kvarg nu så allt var typ slut, fick istället testa den där nya på reklamen Pro feel med vaniljsmak, nja ingenting för mig. Jag håller mig hellre till ICAs lätt kvarg.

Blev en promenad till stan och tillbaka idag iaf på 8 km. Nu är det bara o kööööra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: