halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Styrka

Kategori: Träning

Natten var inge vidare då lillan vaknade X antal gånger. Gick upp vid 7 och intog frukosten och gick sedan och la oss igen runt 8 och fick sen en välförtjänt sovmorgon ända till 10.30, välbehövligt!

Dagen har sedan spenderats med en kompis till mig och hennes dotter, det blev lunch, skvaller och lite strosande i affärer. Väldans trevligt!

Sen kom dagens höjdpunkt, träningen :) Idag blev det styrka med fokus på rygg, axlar och mage. Kändes riktigt skönt och det var ett bra pass. Benen fick vila idag då jag har överansträngt mig lite, men dom är på bättringsvägen så fredag morgon passade jag på att boka in ett spinningpass 06.15 BOOYAH!!

Spinning är mitt värsta! Jag hatar det! Den enda sköna känslan med spinning är när man går därifrån, MEN det är bra träning så jag kör och ger det en chans ändå! Wish me luck!!

Till kvällsmål efter träningen blev det lättkvarg med hallon. Funkar bra mot sötsug oxå :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: