halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Tagga!!

Kategori: Allmänt

Dags att tagga inför kvällen! Hem och käka lite, sova en timme och göra sig iordning sen kör vi :)

Har haft en heldag på stan med man o barn. Blev lunch, lite shopping och ett besök på systemet. Skulle träna idag egentligen och vill verkligen, speciellt efter att man provat kläder och än en gång inser att allt sitter som skit! Men jag är sjukt trött och om jag ska orka med kvällen så måste jag få sova en stund och iom att jag bara har 2 timmar på mig så får jag skippa det idag.

Men nu lägger vi om fokus och lever för kvällen, det blir fest och utgång med Emma ikväll! Kommer bli grymt kul! Hoppas man inte är alltför sliten imorgon och så tar vi tag i träningen på måndag igen :) Woohoo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: