halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Tur

Kategori: Allmänt

Började bra när jag kom till Eskilstuna. Åkte och hämtade upp Mickis för att åka vidare till stan för lunch. Jag tänkte va trevlig och bjuda på lunch men lagom tills jag skulle betala upptäckte jag att visakortet inte var med, inte körkortet heller tydligen vilket slutade med att Mickis stod för lunchen. När vi ätit klart och jag höll på att plocka ihop lillans grejer åkte mobilen i golvet, inte mer med det och vi gick vidare. När jag sedan tog upp den för att kolla en grej var den stendöd, helt svart och funkade inte alls. Kul, det var ju bara att ställa sig in på att skaffa en ny eftersom ingenting fungerade. Men när jag kom hem så satte sig min kära karl med den och nu fungerar den igen :) Ingen är lyckligare än mig! Snacka abstinens dom timmarna man var utan! Så ibland ska man ha tur! Haft en supertrevlig dag och det var verkligen på tiden att vi sågs!!! Nu kör vi vidare med veckan så har vi snart helg igen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: