halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Åstugan

Kategori: Allmänt

Blev ju en mysfika förut:) Vi åkte ut till Åstugan, ett litet café en bit utanför stan ut mot Svärta. Supermysigt där ute, man kan välja att sitta i trädgården eller på verandan vid ån :)

Nu på kvällen blev det en sväng till Jutta, lite häng och skitsnack. Sen hem för att ta lillan då karln skulle på bio. Lite egentid tänkte jag då hon brukar sova vid 7 men hon va minsann vaken när jag kom hem, gullunge<3 Mysigt det med, men nu har jag fått henne i säng och ska lägga mig och läsa lite. Skön avkoppling att läsa! Man får passa på dom små stunder man får :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: