halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Fredag

Kategori: Allmänt

Jaha, så var fredagen här och förbi.

Jag var trött efter en dålig natts sömn till igår så efter att jag vart uppe med Tyra imorse gick jag och la mig igen vid 9.30. Skulle bara sova en stund men Oscar väckte mig kvart i 12. Snacka om trött.

Sen tog vi tag i huset, städade lite, möblerade om och fixade skafferiet och tvättstugan. Mamma kom förbi på en fika och sen kom syrran med 2 av mina systerdöttrar :) Mys! Ungarna hade kul och lekte. Tyra har dock haft feber idag så vi får se hur hon mår imorgon.

Till kvällen kom Carro & Jonte över, blev en spontanare. Skön kväll med vin och skitsnack :) Grymt trevligt! Nu är klockan efter 12 och vi är trötta så det blir nog sängen snart :)

Natti natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: