halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Kvällsbad

Kategori: Allmänt

Dagen har spenderats med min familj:) Först var syrran här med alla sina ungar och sen åkte vi ut till stugan till mamma och då kom brorsan ut oxå. Stannade där och det blev grill till middag. Och jävlars vad varmt det vart ute idag, helt underbart! Mysigt och hänga lite med familjen oxå, inte varje dag vi alla är samlade<3

Efter grillen åkte jag hem och lämnade av Oscar och Tyra då hon var jättetrött och så stack jag med Maggan och John och kvällsbada ute i Råby. Så jävla najs! 24 grader i vattnet är inte dåligt! Hade ju tänkt ta lite bilder där ute för det var så sjukt fint såhär på kvällen, men insåg då att jag glömt telefonen så det blev inga.

Nu lite mys med älsklingen innan sängen. Imorrn torsdag, jag sa ju att helgen skulle va här snabbt igen. Fattar ingenting, det säger bara svooosch!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: