halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Morgonrunda

Kategori: Träning

Tänkte idag att jag skulle passa på och ta en morgonrunda så kunde Tyra sova i vagnen. Tänkte att så farligt varmt är det väl inte. Jag hade fel!

Jag hade iaf tur och hade inte solen i ansiktet hela vägen, men en bra bit och det räckte. Jag svettades som en gris, Tyra ville inte alls sova helt plötsligt och var mest sur och försökte klättra ur vagnen vilket gjorde att jag svettades ännu mer, att dra en barnvagn med barn i på ca 20 kg hjälpte inte heller.

Men nu är det gjort! Tyra sover NU i vagnen på baksidan och jag sitter och eftersvettas i skuggan på altanen och har iaf lärt mig en sak. Jag gör aldrig om det! Hädanefter går jag mina promenader kvällstid helst i skugga. Haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: