halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Svensk sjukvård

Kategori: Allmänt

Alltså sjukvården här är ett skämt. Antingen snackar dom i nattmössan eller så blir man dåligt bemött eller både och. Jag är så sjukt trött på det! Idag var jag med om det senare, jävla gubbe!

Var och tog bort ett födelsemärke, kollade handleden som jag fått en knöl på och som gjort ont i 2 månader nu och fick en remiss till röntgen då dom misstänker ganglion och tog lite andra prover återigen. Gubben var sjukt otrevlig och nedlåtande i tonen, jag brukar inte va känslig med jag blev så chockad av hans bemötande att jag fick tunghäfta. Men inte längre, man ska fan inte jobba inom vården och bete sig sådär så jag har skickat ett klagomål till patientnämnden!

Annars har vi idag köpt en cykelhjälm till Tyra och beställt en cykelsits:) sen ska vi cykla hon och jag:) Och dessutom kastade Tyra mina nytvättade strumpor i toaletten och tyckte det var jättekul..haha!

Igår va Emma och Mia här hela kvällen. Emma är hemma på besök :)

Tack och godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: