halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Avis

Kategori: Allmänt

Är det bara jag som blir avis när man ser alla dessa gravidmagar överallt?
 
Jag kan verkligen sakna det där mysiga med att vara gravid, man känner livet inuti, man klappar på magen, man går spänd och förväntansfull för det som ska komma. Alla känslor är upp och ner....både på gott och ont..haha.
Men en sån period har jag just nu, när jag bara längtar efter att återigen ha den där bebismagen<3
 
 
 
Men, det får vänta ett tag till. Har lite annat att ta itu med först. 
 
Back to reality! Nu ska vi åka och göra lite ärenden, sen blir det ut till stugan en sväng för fika med familjen och efter det grill hos Sara & Andreas. Oscar mår bättre nu, så det är skönt!
 
Hur har eran helg varit?
 
Tjolahopp!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: