halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Fullt ös medvetslös

Kategori: Allmänt

Ja jävlar ibland hinner man med mycket! Hela dan har gått i ett!

Började med storhandling inför morgondagen 9 imorse. Sen mötte jag upp Carro för en promenad till och besök hos Carola :) Väldans trevligt och så mysigt dom hade det ute på landet!

Vidare hem till mig där Simone och lilla Nellie och Sara joinade. Härligt att träffa alla.

Efter det en tripp till Systembolaget, svängde förbi Jenny en sväng för en kram och lite snabbprat, sedan förbi Jutta, vi skulle tagit en promenad men det hanns inte med idag så då fick vi iaf ses en snabbis för lite updates:)

Vidare hem och fyllde bilen med sopor för att åka och dumpa dom på tippen, hem igen för att hämta grejerna inför imorrn och så vidare till Maggan och John för att lämna allt och styra upp:) Kommer bli finfint!

Nu ÄNTLIGEN hemma, men här ska inte vilas utan bakas midsommartårta så nu har jag inte tid för det här mer;)

Puh, fick jag med allt? Haha! Hoppas ni haft en bra dag i värmen, underbart väder!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: