halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Invigning

Kategori: Allmänt

Eftersom vädret är helt underbart idag så fick Tyra inviga poolen:) Den var en hit kan jag lova! Hon har plaskat som en galning, underbart o se henne ha så kul! Själv fick jag en stund i solen, vilket oxå va jävligt skönt!

Var och skrev in mig på arbetsförmedlingen idag oxå, så nu är det gjort. Nu gäller det bara o hitta ett jobb. Lättare sagt än gjort, men jag kör på! Vill inte gärna gå arbetslös till hösten.

Ikväll ska Oscar på middag med jobbet, så det är bara jag o Tyra. Vill oxå hitta på nåt eller grilla eller så men typ alla är upptagna eller så gör dom sånt så jag inte kan ha med lillan så vi får väl va hemma ikväll...

Jaja, nu ska jag ut o måla lite. Håller ju på och bygger in altanen på baksidan :) Fan va bra det kommer bli när det är klart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: