halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Kvalitetstid

Kategori: Allmänt

Idag har jag hade kvalitetstid med mina vänner:) Hade skönt häng med Maggan, Emma och ungarna hemma hos Maggan. Lite lunch och skvaller och ungarna har lekt och badat som tokar:) Underbar dag i solen!

Sen mötte jag upp Karin. Hon är hemma och hälsar på och åker tillbax till Oslo imorrn. Vi var nere i hamnen och åt glass, åkte förbi affären på vägen hem och skaffa lite käk och grillade här sen. Kött, sallad, färskpotatis och så lite vin på det:) Uppdatering och prat om allt! Jättekul eftersom man inte ses så ofta när man bor i olika länder såhär.

Så sammanfattat, en riktigt bra dag! Nu hoppas vi på fint väder imorgon oxå så vi kan fortsätta fixa här hemma. Skulle behöva måla på baksidan och sista biten av staketet ska upp oxå!

Nu dusch och sen krypa ner i en renbäddad säng...gissa om jag kommer sova gott inatt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: