halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Lite nytt

Kategori: Allmänt

Städade och donade imorse, sökte lite jobb och tog mig sedan ner på stan för lunch med Simone. Lämnade Tyra hemma med Oscar och passade på att få lite tid för mig själv. Skönt och välbehövligt. Lilla Nellie sov så fint i vagnen hela tiden, så vi fick skvallra ifred ;) Alltid lika trevligt<3

Blev broccoli & ädelostpaj. Mumma! Sen tog vi en sväng på stan. Hittade lite grejer faktiskt :) En tröja, ett linne och en långklänning till mig och 2 linnen till Tyra. Bra dag!

Nu blire käk och sen ska jag gå igenom lite kläder här hemma. Har egentligen bara lust o ligga på soffan för jag är sjukt trött, men vi får se.

Klänningen och linnet jag köpte :)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: