halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Regn

Kategori: Allmänt

Vilket väder:( Jag vill ju va ute, inte inne och kuckilura! Regnet ogillas starkt, men vi får hoppas på bättre väder tills imorgon. Idag har det inte direkt gjorts massor. Vi har haft familjemys i soffan och tittat på lite film. Mamma har vart här och så var vi på stan en sväng och köpte lite grejer.

Blir en lugn kväll hemma idag. Känns skönt då jag är väldigt trött. Skulle jag inte veta bättre hade jag trott att jag är gravid så trött som jag vart senaste 3 veckorna. Fattar inte vad det kommer ifrån, men jag hoppas det blir bättre snart för såhär kan det inte fortsätta.

Nä nu fortsätter jag mysa med mina älsklingar under täcket i soffan :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: