halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Strandhäng

Kategori: Allmänt

Shit vilket väder! Haft strandhäng 2 dagar i rad nu OCH jag har badat båda dagarna. Tyra älskar att bada och till och med badkrukan Oscar har badat. Riktigt skönt faktiskt. Ja visst det är ju inte som när man är utomlands kanske, men ändå! Jag är nöjd! Nu har man riktig sommarfeeling :)
 
Det har vart våran familj, Maggan, John, Colin och Johan. Sjukt trevligt! Igår var det strandhäng hela dagen och grill och lite drinkar och sällskapsspel hos Maggie och dom på kvällen och idag vart det stranden igen men efter det har jag vart tokslut så jag har bara vart hemma och degat medans grabbarna är ute och fiskar. Mamma kom hit en sväng på en fika, skulle egentligen åkt till henne men orkade verkligen inte ta mig nånstans.
 
Haft 2 riktigt bra dagar!!! :))))
 
Imorgon ska det vara lite sämre väder, jag klagar faktiskt inte på det heller för då hinner man ta tag i hemmet oxå. Det behöver städas och tvättas. Alltid finns det något att göra. Sen kommer Mickis hit imorrn eftermiddag oxå, ska bli kul! Inte varje dag man ses nu när hon bor i Eskilstuna.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: