halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Bebismys

Kategori: Allmänt

God morgon!

Passade på att gå och lägga mig en stund till när loppan somnade om. Kände att jag behövde det, riktigt skönt. Nu ska vi upp och loppan ska ha gröt och sen ska vi göra oss i ordning och ta oss iväg. Idag ska vi hälsa på Carro och lilla Arvid :) Han är ju över 1 månad redan, det går så fort! Men jag ska iaf få gosa bebis :)

Sen i eftermiddag blir det ett besök på hospitalet, ska till allergimottagningen och börja med nya tabletter eftersom jag inte får fortsätta ta mina sprutor pga aliminiumallergi. Får vi se hur det går.

Solen skiner iaf idag oxå, men låt dig inte luras...det är kallt!! Vi bara ha vår nu, så man kan slänga av sig den där jackan och bara dra på sig en tröja när man går ut. Har inte ni oxå tröttnat på vintern nu?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: