halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Färg

Kategori: Allmänt

Idag fick jag nog, jag ville ha in lite färg i hemmet. Är lite trött på att allt ska va så jäkla vitt hela tiden. Sagt och gjort, vi åkte på en liten shoppingrunda och kom hem med ny matta och nya kuddar till vardagsrummet och fan va bra det blev!! Är galet nöjd :) Nu är det lite mörkt här inne så det gör inte rummet riktigt rättvisa, så jag lägger upp en bild imorgon istället. Mattan är jag helt kär i! Så kul när man får fixa och dona lite, att så lite kan göra så mycket. Det lyfte verkligen hela rummet!

Sen har vi haft svärmor och Micke på besök. Dom har precis åkt nu så vi ska fixa lite käk och sen bara mysa ner oss i soffan med en film!

Imorrn måndag och ny vecka! Sen är det nedräkning till lördag...Åhhh vad jag längtar!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: