halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Frusen

Kategori: Allmänt

Ligger under en filt i soffan, hjälper knappt. Galet frusen denna kväll! Älsklingen är och tränar och lillan sover. Jag stillade precis mitt sötsug med lite kvarg och hallon. Kändes alldeles lagom.

Längtar galet mycket till nästa helg! Då är det fest. Tyra ska sova hos farmor och jag och älsklingen ska ut och slira ;) Ser fram emot det som fan!

Men innan dess ska vi ta oss igenom denna vecka. Imorgon ska vi besöka en potentiell förskola åt Tyra...helt sjukt att ens behöva börja tänka på sånt, stanna tiden!! Imorrn är det träning igen oxå, ligger och tänker ut lite övningar vi ska köra imorrn men har lite idétorka. Det blir mycket ben på torsdag så man vill inte ta ut dom för mycket. Men jag ska nog lyckas komma på nåt. Träningsvärk efter bröstpasset igår iaf :) Känns skönt!

Nä nu ska jag försöka bli lite varm! Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: