halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Fullt upp

Kategori: Allmänt

Idag har det vart fullt upp så bloggandet har fått vänta.

Började med spinningen imorse, blev ungefär som jag misstänkte. Foten fixade inte backarna, så jag körde hela passet sittandes. Satan vad ont i röven man hade sen. Träningsvärken från styrkemixen känns mer och mer - skööönt! Hoppar träningen imorrn och låter foten vila och hoppas på att den börjar bli bättre efter helgen.

Iaf, har tvättat och donat här hemma idag. Sen kom Maggan och Colin vid lunch, så vi har käkat, snackat skit och ungarna har lekt heeela dagen :) Fullt ös på dom där två! Efter det kom mamma och mormor hit för middag och dom har vart här tills nu, så det har vart fullt upp hela dan.

Nu ska jag gå o lägga mig i en helt renbäddad säng :) Finns det nåt bättre?

En bild på trollungarna :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: