halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Ge mig helg

Kategori: Allmänt

Just nu vill jag bara ha helg! Helg, en lång skön sovmorgon och lite egentid. Man har såna stunder ibland. Ser inte fram emot morgondagen alls. Kan gärna hoppa över imorgon. Vissa dagar är värre än andra, imorgon är en av dom dagarna och det har känts av hela veckan. Imorgon skulle du fyllt år... Men det blir inga fler födelsedagar. Imorgon skulle vi samlats hela familjen och fikat och ätit middag ihop och firat dig...istället ska det bara va som vilken annan dag som helst. Livet går vidare för alla andra, men ibland står mitt bara still. Saknaden är så oerhört stor efter dig älskade pappa! Det börjar närma sig årsdagen oxå, ytterligare en dag jag inte ser fram emot...kan inte fatta att det snart gått ett år. När ska det kännas bättre?

Nä, idag var vi iaf på besök på en förskola här i stan åt Tyra. Den verkade faktiskt jättebra och dom var jättetrevliga. Ska på besök på 2 till så får vi se. Kom nyligen hem från gymmet oxå, inte supernöjd med dagens pass och humöret och sinnesstämningen hjälpte ju inte till.

Nä nu tänker jag ta en dusch, dra täcket över huvet och hoppas jag vaknar på fredag istället för imorrn. Blää! Inget peppande inlägg från min sida idag, men det kostar o ligga på topp och jag har väl dåligt med pengar nu ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: