halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Gooood morgon

Kategori: Allmänt

Idag ska bli en bra dag har jag bestämt! Igår va oxå en bra dag fram tills kvällen då jag blev på riktigt dåligt humör. Innan dess spenderade vi dagen hemma hos Simone :) Blev bjuden på lunch, fläskfilépasta och lite glass till efterrätt. Och Tyra fick en jättesöt mössa :)

Fick hoppa träningen igår pga fotjäveln :( Jag halkade och snubblade igår och foten fick ta smällen båda gångerna så jag hade rätt ont igår kväll. Idag kör jag ändå, men som vanligt utan belastning på foten. Blir styrkemixen idag!

Idag får vi besök av Josse och Charlie, ska bli kul för det var ett tag sen vi sågs :)

Snart är helgen här igen! Ha en toppentorsdag!

Simone med Tyra i sin nya söta mössa :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: