halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

I mina pyjamasbyxor

Kategori: Träning

Blev styrkemixen ikväll! Grymt bra pass alltså. Väntar bara på att jag ska få köra det fullt ut när foten blir bättre. Men jag hittar på annat under dom övningarna jag inte kan göra. Det är ett bra pass med en mix av allt!

Ska prata med läkaren imorrn och se om jag kan få nåt annat mot foten eftersom det jag tar nu inte hjälper alls! Så surt att det inte ger med sig. Men vi håller tummarna för att dom har nåt annat o komma med.

 

Nu ligger jag här på soffan i mina pyjamasbyxor och bara njuter av lugnet medan lillan sover och karln min är på gymmet! Älska egentid!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: