halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Läkarbesök

Kategori: Allmänt

Hej hej hallå!
 
Idag har jag inte hunnit med något annat än läkarbesök. Dom ringde mig vid 8 och jag fick tid kl 13 på vårdcentralen. Däremellan skulle lillan äta, sova, äta igen och göras iordning + att jag själv skulle äta och göra mig iordning så tiden gick.
 
Kom dit kl 13 och fick träffa en läkare som mördade min fot, jag ville sparka omkull henne men höll mig. Hon skickade mig sedan vidare till röntgen vilket gjorde att jag var tvungen att åka upp till lasarettet. Eftersom jag inte räknat med detta så hade jag inte med mig mat och sånt till lillan så jag fick åka hem först och hämta. Vidare upp till sjukan för röntgen och sedan sitta och vänta på svar. Resultatet blev, inga sprickor, inget brutet utan en helvetes rejäl inflammation. Så nu har jag fått inflammationsdämpande och värktabletter utskrivet som jag ska äta i 2 veckor och det ska förhoppningsvis bota detta helvete. Jag håller alla tummar och tår!
 
Så när jag väl var klar så var kl typ halv 4 och jag fick slänga i mig en försenad lunch, jag var döhungrig. Blev inte en jättenyttig sådan idag men en jävligt god, makaroner och bacon! Sen badade jag lillan och vips så var älsklingen hemma från jobbet och det var dax för middag så den här dagen bara försvann.
 
Tyra har det iaf vart full rulle på idag, satan vilket litet energiknippe. Hon är ju bara heltsjukt underbar! HOn blev hela 9 månader igår. Jag har skrattat ihjäl mig åt henne idag, det är tur man har henne så man får le lite grann när man i övrigt inte är på det bästa humöret. Man blir ju lite bitter när man går runt och har så sjukt ont hela tiden, det stör ju. Men jag hoppas tabletterna kommer börja hjälpa snart så det blir bättre.
 
Onsdag igen imorrn, helt sjukt snart är det helg igen. Nån mer än jag som inte hänger med???

Kommentarer


Kommentera inlägget här: