halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Motivation

Kategori: Träning

Haft lite brist på motivation dom senaste 2 veckorna. Jag var så sjukt peppad för den här månaden och mitt nya träningsupplägg, så när foten pajade och allting föll, så drog det lixom ner motivationen oxå. Detta har lett till lite för mycket skitätande. Nu är det slut på det!!!

Nu blir det nolltolerans och fokus och även om jag inte kan träna som planerat så ska jag åtminstone äta som planerat. PUNKT! Kilona kommer inte att försvinna av sig själva, det krävs hårt arbete, blod, svett och tårar. Men det är så jävla värt det i slutändan. Det kommer att gå, men man måste acceptera att det tar tid och det är där jag brister ibland för det är så tröttsamt att det ska ta så lång tid. Man kämpar arslet av sig hela tiden och det känns som att allt bara står still. Och fuskar du en vecka har du förstört en månads jobb. Men man får bita i det sura äpplet och köra vidare för det är så det är!

Nu samlar jag nya krafter och bara kör och om nån lyssnar så hör mina böner om få den här jävla fotjäveln att bli bra så skulle det underlätta en hel del oxå! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: