halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Påskhelg

Kategori: Allmänt

Ser fram emot en underbar helg med min familj och andra roligheter. Idag började dagen med familjemys, jag Oscar och Tyra gick alla upp tillsammans vid 7 och har haft soffmys<3 Nu blir det frukost och sen ska det fixas och donas och städas här hemma idag. Ska nog börja göra ordning lillans rum oxå, det blir kul!

Imorgon vankas fest, ska bli sjukt kul! Tyra ska sova hos farmor och vi får hit massa folk. Vi blir väl runt 20 pers och det blir lite av en reunion :) Kommer bli grymt! Får se om det blir krogen eller ej, kan hända ;)

Söndag ska vi ha en bakisdag i soffan, barnfria och allt! Fram mot kvällen ska vi hämta lillan hos svärmor, äta middag där och fira Oscars bror som blir 25.

Måndag är det familjeträff och smörgåstårta hos mormor. 5 generationer, gammelmormor är där oxå och min kusin och massa andra, fullt hus!

En fullspäckad helg alltså, ska se om jag kan få in lite träning oxå men med mitt knä nu så får vi se hur det går. Alltid ska det va nåt!

Igår hade jag Carro, lilla Arvid och Emma här. Och sen var vi och fira brorsan då han fyllde år igår.

Ha en toppenhelg allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: