halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Resultat Februari

Kategori: Före- och efterbilder

Nu var det dax, bättre sent än aldrig. Här kommer nu resultatet för februari. Träningen blev ju inte riktigt som jag tänkt mig när jag inte kunde träna ordentligt på nästan 2 veckor pga magsjuka och allergitester, men resten av tiden körde jag på. Detta är vad det gav.
 
Februari
 
Viktnedgång: 3,4 kg  
 
Byst: - 3cm
Midja: - 5cm
Magmått (över naveln): - 1cm
Höfter: - 3cm
Rumpa: - 2cm
Lår: -2cm
Armar: - 0,5cm
Knä: - 3cm
 
Totalt: - 20cm över hela kroppen 
 
Känns ok med tanke på att jag inte kunde träna fullt ut hela månaden som planerat men hade ändå velat lite mer. Känns som att kroppen sparade lite på centimetrar och släppte lite mer på kilona nu. Allt ska ju bort så det går väl lite i perioder. Skulle dock ha velat ha bort lite mer från magen. Vi får se vad mars månad ger. Börjar ju inge bra med inflammation i foten, men så fort den är borta ska jag öka på. Under tiden kör jag gymmet utan belastning på fötterna. Detta är iaf vad jag uppnåt månad 2. Nu kör jag på och hoppas på mer resultat under månad 3. 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: