halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Röööööööv

Kategori: Allmänt

Jävla skithelvete! Ursäkta språket, men vafan! Ny månad igen, var astaggad för nytt träningsupplägg och vad händer? Jo från ingenstans åker jag på en jävla inflammation i foten så jag inte kan gå. Vad i helvete! Är bara skitsur just nu och ingen jävla motivation till nånting. Jag kommer väl dö fet om det ska gå i den här farten!! :((((

Hade iaf en trevlig lunch med Carin och lilla Märta idag. Sjukt längesen vi sågs!

Nu ska jag dra nåt över huvet o sura lite till. Blir läkarbesök imorgon igen så dom kan råda bot på den här skiten. Ikväll väntar tjejkväll hos Nadja. Just nu har jag inte lust med nåt, men det hinner kanske ändras.

Hoppas ni har en bättre måndag än mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: