halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Schizoväder

Kategori: Allmänt

Sjukt skumt väder idag. Imorse när jag drog till gymmet var det blåsigt och snöade, nästa gång jag gick ut var det sol och jättefint väder, sen typ hagel och snöblandat regn och så sol igen. Jaja, så länge snöhelvetet smälter så skiter jag i vad det är för väder. Även om det är trevligast med sol ;)

Efter gymmet imorse åkte jag hem o kasta i mig frukost, tog en snabbdusch för att sen skjutsa Oscar o hans kompisar till tåget. så nu är dom i Sthlm och roar sig. Sen åkte jag till mamma en sväng, sen åkte vi och mormor till brorsan o hälsa på. Trevligt! Fick mysa med min brorsdotter oxå, hon har ju blivit så stor. Hon blir 4 månader nu :) Hon och Tyra kommer ju ha sjukt kul ihop när dom växer upp :)

Nu har jag ätit lite och ligger på soffan med en liten terrorist som klättrar runt överallt. Snart kommer Simone så ska vi ha en liten myskväll med hårfix o grejer :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: