halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Skön lördag

Kategori: Allmänt

Haft en skön dag. Mamma tog lillan en stund imorse så jag och Oscar fick träna ihop. Blev fokus på armar idag, gick bra!

Sen blev det hem och äta och vila lite och så kom Fitri med familj hit. 3 ungar och en hund :) Mysigt att ha dom här, snackat skit, ätit mat, pratat resa och bara vart! Tog över en bilbarnstol och kläder till Tyra efter deras yngsting oxå, så nu har hon fått påfyllning i garderoben.

Emma ville dricka vin idag, men jag kände att jag ville spara mig till nästa helg så jag blev hemma. Och Fitri och dom har vart här ända tills nu ändå så nu är det ju nästan dax för sängen.

Får se vad morgondagen har att bjuda på :)

Lilla Otis, så jäkla söt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: