halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Sköna fredag

Kategori: Allmänt

Hej på er!

Nu var det fredag och helg igen :) Najs! Dagen har spenderats hemma hos Maggie :) Vi har haft en sån där skön chill-dag! Jag tog en liten avstickare till läkaren med foten oxå och Tyra fick va kvar och leka med Colin.

Dom vet ju inte riktigt vad dom ska göra, men nu har jag fått en kortisonkur jag ska äta i en vecka och hjälper inte det visste dom inte hur dom kunde gå vidare eftersom inget verkar hjälpa. Så snälla håll alla tummar och tår ni har för att detta ska fungera för jag orkar verkligen inte gå runt såhär längre!

Nu har jag precis slängt i mig lite middag. Blev tacopaj idag, riktigt gott! Ikväll blir det bara lugnt hemma, lite festplanerande :) hihi... Och resten av helgen fortsätter vi med våran vårstädning/rensning som vi inte hann helt klart med förra helgen!

Trevlig helg mina vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: