halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Solstråle

Kategori: Allmänt

Vaknar av att Tyra klättrar på mig. Man kan ju inte bli på annat än bra humör, min lilla solstråle :) Och hon är lika glad som vanligt!

Idag bär det av ut till Jenny o hälsa på. Vi ska bara göra oss i ordning här först och peta i loppan lite gröt.

Idag är det jag som rycker upp mig och slutar tycka synd om mig själv. Blir gymmet ikväll, så får jag hålla mig till sånt jag kan göra utan att belasta foten. Nu biter jag ihop och kör, annars kommer jag ju ingenstans. Lägger upp februaris resultat ikväll. Har tagit lite tid men det kommer:)

Min lilla solstråle<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: