halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Styrkemix

Kategori: Träning

Testade ett nytt pass idag, styrkemix 45 min. Jävlar vilket grymt pass! Nu kunde inte jag köra hela passet fullt ut pga foten men jag körde alternativa övningar när det kom sånt jag inte kunde göra.

Jag kommer ha problem att röra mig imorrn! Det känns i hela kroppen redan nu kan jag lova. Men det var kul och det var grymt bra träning, bra musik och bra instruktör så detta pass kommer jag att fortsätta med :)

Imorrn vankas spinning, ska testa och se om det funkar. Kan bli problem med backarna, men vi ger det ett försök och ser hur det går. Förhoppningsvis går det bra! Wish me luck :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: