halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Styrkemixtorsdag

Kategori: Träning

Torsdag och dax för styrkemixen igen :) Idag behövde jag verkligen ett sånt pass. Ni vet sådär när man bara får köra skiten ur sig, svetten sprutar och man är helt slut när man går därifrån. Tömd på allt! Jag behövde tömma mig efter den här dagen och nu känns allt mycket bättre än innan. Att träning kan göra så mycket, att det kan få en att må så bra ibland.

Nu ligger jag i valet och kvalet om jag ska köra spinningen imorgon bitti. Foten ät bättre, men inte bra. Vågar jag? Man måste väl våga för att vinna. Vill bara inte fucka upp det här nu när det äntligen går åt rätt håll...samtidigt behöver foten träna på att komma igång igen...hmm...får suga på karamellen ett tag till. En timme kvar tills jag måste avboka annars. Nu dusch, sen soffläge för att invänta helgen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: