halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Tupplur

Kategori: Allmänt

Har precis vaknat efter en liten tupplur på typ en timme. Så jäkla skönt att bara kunna gå och lägga sig såhär mitt på dan när man känner sig trött. Skulle ju haft sovmorgon imorse eftersom Oscar är ledig, men läkaren ringde vid 8 så det blev inte riktigt så.

Idag har vi vart iväg på lite ärenden, kollat upp lite prylar jag vill köpa till hemmet och vart och handlat så allt så t är klart.

Nu längtar jag till träningen ikväll! Har längtat sen jag vaknade imorse :) Får se lite hur vi kommer köra beroende på om det är mycket folk eller inte.

Snöoväder står ju tydligen på schemat den här veckan....jag orkar inte ens kommentera det. Nu kör vi på, så har vi snart helg igen. Sista lugna helgen, sen jävlar är det fest med stort F!! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: