halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Turkiet here we come :)

Kategori: Allmänt

Så nu blev jag lite trött på alla motgångar (har fått en inflammation i knät oxå, troligtvis pga snedbelastning av att foten vart paj) så jag behövde piggas upp, så jag och Fitri bokade en all inclusiveresa till Turkiet om 2 veckor. Ska bli så sjuuuukt skönt o komma bort och bara va en stund! Oscar och Tyra får stanna hemma och passa på och ha lite egentid bara dom två, så får jag ha lite egentid jag med och lite tid att smälta året som gått. Lääängtar! Men först fest på lördag längtar galet till det med, kommer bli grymt och så kul och träffa alla!!! Men tro inte jag ger upp träningen helt, dom har ju ett stort gym på hotellet! Men just idag ska jag flotta, Emma är på väg hit med McDonalds - bara för att jag kan!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: