halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Typ sovmorgon

Kategori: Allmänt

Ja jag skulle haft sovmorgon, men kan inte sova. Eller räknas det som sovmorgon bara för att man vaknar av sig själv? Aja, jag är uppe iaf.

Var ute och övningsgick med foten igår, gjorde ont som fan så det var kanske inte asbra. Men samtidigt måste jag öva, så man kanske får lida lite såhär i början. Var runt och kollade saker till hemmet och har hittat lite skit så bi kan få det lite fint här hemma :)

Idag kommer Fitri och Timmy hit. Funderar på att ta ett gympass innan det. Skulle egentligen va ledig i helgen, men är rätt sugen. Ska se om mamma kan ta Tyra en sväng så jag och gubben kan få köra ihop :) Emma kommer hem idag oxå så vi ska väl ses sen får vi se vad som händer.

Solen skiner iaf så bra start på dagen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: