halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Usch!

Kategori: Allmänt

Idag flyttar syrran med familj. Det är inte det minsta kul, tycker verkligen det är skittråkigt! Pratade med dom nyss och dom lyfter om 2 timmar. Kommer sakna dom massor och barnen :( Känns skittråkigt! Men som sagt, jag är glad för deras skull, jag vet ju själv hur det är när man vill härifrån. Jag flyttade ju oxå ett år...åh, saknar Australien när jag tänker på det.

Tur att det finns Facebook, instagram och Skype, då kan man ju hänga med lite iaf:) och så har man ju nån att åka o hälsa på..det gäller ju att se det positiva i det..haha.

Väntar på att lillan ska vakna, sen ska jag möta upp Maggan för en promenad i solen istället för att ligga här o grubbla.

Det är freeeeeedag :))))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: