halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Vill kunna träääna

Kategori: Träning

Ibland ledsnar man bara. Just sådär när saker och ting inte går som man vill. Den här månaden är väl skit viktmässigt. Blir ju invägning och mätning i helgen. Jag kan ju säga redan nu att den här månaden har gått åt helvete, och inte pga mig utan pga fotjäveln och medicinerna. Visst jag hade en svacka i början av månaden, men inte tillräckligt för att förstöra allt. Att jag däremot inte kunnat träna som jag vill har ju påverkat rätt mycket och foten är fortfarande inte helt bra. Och att jag dessutom ätit tabletter i 3 veckors tid som gör att man samlar på sig vätska och sväller hjälper ju inte heller. Så jävla tråkigt när man kämpar som ett djur och inte få något för det. Nu ska jag inte äta mer tabletter så det ger förhoppningsvis me sig, men foten måste bli bra för att jag ska kunna fortsätta ordentligt!

Just nu har jag bara lust att skita i allt och ge upp. Men jag har inte lust att va fet heller. Vet inte riktigt vad jag ska göra för just nu står det bara still och inte ett skit händer trots bra kost och den träning jag kan göra. Låt mig bli bra nuuuuuuuu! Pallar inte mer sån här skit. Tiden går och sommaren närmar sig och även om jag inte hinner bli smal till sommaren så vill jag iaf inte se ut såhär!

Usch idag är ingen bra dag tankemässigt! Fettsugning ja tack!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: